رز سیاه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





کاش میدونستی


کاش میدونستی که درون قلبم خانه ای داری  که همیشه آنرا با شفق می شویم

و با آن میگویم که تویی مونس شبهای دلم

کاش میدونستی باغ غمگین دلم بی تو تنها شده است

و گل غم به دلم وا شده است

کاش میدونستی که درون قلبم با تپشهای عشق هم صدا هستی تو

.کاش میدونستی که وجود تو و گرمای صدایت به من خسته و آشفته حال زندگی می بخشد

کاش میدونستی.......

کاش می دونستی.......



نظرات شما عزیزان:

شور
ساعت21:41---2 آبان 1390
چه بد گفتم،، چه بد کردم
که نزدت خویشتن را دیو و دد کردم
مرا یا رب نمی خواهی،
گناه هستو ،
اگر نفرین به این دنیای بد کردم
به حرفم گوش کن یا رب ،به دردم گوش کن یارب
اگر بیهوده می گویم،مرا خاموش کن یا رب
بگو یا رب ،
به جز عشقی که دردش را به من دادی
به من یا رب چه بخشیدی که رد کردم
فقط در عاشقی یا رب،
مدد گفتم ،
شدم عاشق،
تمنای مدد کردم
شب مستی اگر یک توبه بشکستم
سحر تکرار توبه، صد به صد کردم
به سیلابم کشاندی، زیر و بم دیدم
تحمل در عذاب جذر و مد کردم
برایم آتش دوزخ، فرستادی
برایت لاله ها را در سبد کردم
گرفتی جامه فخر مرا از من
صبورانه کُله را از نمد کردم
نشانم ده اگر یک مور آزردم
اگر یک دانه گندم را لگد کردم
مرا یا رب نمی خواهی،
گناه از هستو ،
اگر نفرین به این دنیای بد کردم
به حرفم گوش کن یا رب ،به دردم گوش کن یارب
اگر بیهوده می گویم،مرا خاموش کن یا ربخداوندا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر مهدی در 20:28 | |